lørdag 12. desember 2009

Norskinspirert sett

Nordiskinspirert Dropsmønster som dere finner her strikket i Sandnes Alpakka.
Har droppet lusene da de ofte blir fingerfeller hos slike småtroll og har heller ikke brettet ned vrangborden på buksa da det er godt med bukse som er høy og god.
Vottene valgte jeg å ha ensfarget og istedet for sokker har jeg strikke boothies som går an å ha utenpå buksa.
Lua er også litt annerledes enn oppskriften da jeg har dobbel kant med mønster og uten lus og dusk. Øreklaffene er enda ikke sydd på så det skal gjøres nå og så blir det sendt avgårde på mandag.


Så har jeg fått kundebilde av settet på


Fikk mail med bilder som jeg har fått tillatelse til å bruke i bloggen og det er kjempehyggelig synes jeg :)
Tusen takk!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar