lørdag 1. januar 2011

Godt Nytt År alle sammen

Tusen takk til alle for fine vennlige kommentarer i 2010.

Mitt håp for meg selv i 2011 er å bli litt bedre av ME'n
slik at jeg kan bli flinkere til å titte innom alle dere flotte bloggerne rundt om
og enda viktigere å kunne engasjere meg mer i mine 2 hjerter over her.

Mateo Tristan fyller 3 år 14. mars og Cayla blir 2 år 27. januar og de vokser og utvikler seg i rasende fart så det gjelder å følge med i svingene!

Godt Nytt År!
Håper alle får sine innerste og oppriktige ønsker oppfyllt!

3 kommentarer:

  1. Hei, og eit riktig God Nytt År til deg også !

    Håper vi kan ha gode stunder sammen på bloggane i 2011 som i fjor !

    Petrineklem

    Så nydelige hjerta dine er !!

    SvarSlett
  2. Så søte barn! Ønsker deg ett godt nytt år!

    SvarSlett
  3. Så vakre små!!!
    Ønsker deg et riktig godt nytt år! Og god bedring! Klem :)

    SvarSlett