onsdag 13. januar 2010

På pinnen nå

Charlotte har bestilt flere ull-longies fra USA og til en av dem er jeg begynt på en tunika el kanskje en hettegenser.
Fikk ikke sove i natt så jeg gikk på jakt i garnlageret for å finne en farge som passet og endte opp med

Buksa har jo så mange farger at det igrunnen er lett å kombinere med mange men jeg synes dette var helt perfekt
Tror Bolla  (Cayla) vil bli fin i den. Ta gjerne turen innom Cayla, siden er vel verdt et lite besøk :)

Bilde lånt fra Teresa, MizKnits (Hyena Cart)




3 kommentarer:

  1. Kjempeflott bukse og nydelig farge på garnet du strikker tunika av ;o))

    SvarSlett
  2. Har vært innom bloggen din, bla for å bli med på giveaway. Så utrolig mye fint du har laget! Jeg er også glad i å strikke, men syr endel også. Håndarbeid er gøy :o)

    SvarSlett
  3. Dette blir nok et flott sett når du er ferdig. Lykke til og God helg! Det ligger noe på bloggen min til deg...

    SvarSlett