fredag 12. februar 2010

OL-along på Projo - dag 1


Under OL skal vi strikke et selvalgt plagg el det vi har lyst til og begynne idag 12.02.10
Jeg har valgt en genser etter dette mønsteret men i annet garn som er en tanke tykkere
så jeg må prøve meg litt frem ang maskeantall ol men det pleier gå greit.

Spennende blir det iallefall :)

Bildet over er lånt fra Dale sin side


Det blir sannsynligvis 2 typer garn, det flerfagete er Hacho og de andre 2 er Cascade 220,
mulig jeg får beskjed om å bytte ut Hacho med hvit Cascade

Hovedfargen blir i mellomblå Cascade 220

2 kommentarer:

  1. Jaså du er igang du også:) Ja dette blir moro:)

    SvarSlett
  2. Nå må jeg ile inn på Projo for å se hva dette er, takk for tipset gjennom FB. Det er mulig at OL blir min tid for ferdiggjøring av UFOèr. ;) Ha ei flott hælg.

    SvarSlett