tirsdag 26. oktober 2010

Verden er ikke lenger så stor...oppdatert med kundebilder

og med internett tilgjengelig blir den enda mindre!

I august fikk jeg forespørsel fra Canada om genser og lue og det syntes jeg var ekstra stas med tanke for hvor mange som strikker for salg *over there*.



men i dette garnet
og disse knappene fra Tessa Ann (bildet lånt fra Tessa Ann)
og nå er det endelig ferdig.
Skal skifte farge på garnet som knappene er sydd med ser jeg, var visst trøtt i øya i går kveld ;0)
Det er alltid like spennende hvordan det blir
for jeg må tilpasse alt etter hvor mye garn jeg får tilsendt av hver farge ol.

Så da håper jeg det vil passe ei lita prinsesse som bor i Saskatchewan Canada :)

Mulig jeg tar nye bilder for de ble ikke så bra i spotlightlys en tidelig morgen!

Ha en flott dag alle sammen!

5 kommentarer:

  1. Nydelig sett du har strikket, frøkna i Canada blir sikkert superfornøyd :-)

    SvarSlett
  2. Lekkert og fargerikt sett du har laget! Gjør seg virkelig med litt spreke farger, så jeg skjønner at damen "over there" gjerne ville ha det! Festlige knapper også! Klem Cille

    SvarSlett
  3. Kjempenydelig sett, og for noen flotte knapper ;o) Må jo være kjempegøy å få henvendelse fra den andre siden av verden ;o) Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  4. Så vakkert! De har vel ikke slike ting, norskinspirert i Canada, kan jeg tro!
    Klem til deg!
    Kos deg!

    SvarSlett
  5. Noe så nydelig !
    Tenker det blir en fjong frøken som skal kle seg i dette!
    Klem !

    SvarSlett