søndag 1. august 2010

Endelig kan vi kose oss under tak på terassen

Min kjære har laget overbygg på terassen slik at jeg kan sitte mer ute, pleier vanligvis å gå inn når sola titter frem jeg ;o)

Veggene er ennå ikke tette men iallefall har vi tak over hodet og har kjøpt noe godt å sitte i :)
Det var meningen å ha hvite hyller og kuber til oppbevaring av lys og glass men da jeg endelig kom meg til Living hadde de ikke flere hvite igjen så da ble det røde istedet.
Egentlig litt greit med rødt for da kan jeg bruke opp julelysene og røde puter!
Så da venter vi bare på litt bedre vær her i Slåttevik ;o)

Og der kom jo sola gitt :)
Mange lys må til nå som det går mot mørkere kvelder allerede.
Når sommervarmen uteblir må tepper og puter hjelpe til.

Ha en fortsatt god sommer alle sammen!!

8 kommentarer:

  1. Dette såg då berre heilt lekkert ut ! Gratulerer med ein kjempeflott ute/inne-koseplass :)

    SvarSlett
  2. Åh, så koselig det har blitt. SLik krok ønsker jeg meg også.....

    SvarSlett
  3. Så flott det var hos dere Emme...veldig misunnelig kjenner jeg ;o)) Kos dere !

    SvarSlett
  4. Så herlig med en sånn innebygd uteplass :0))) Der kan du jo bo hele sommeren.Kos dere masse inni der, jommen har dere vært kjempeflinke.

    SvarSlett
  5. Hei, Emme!
    Jeg kikker innom for å takke for at du vil følge meg! Det var veldig koselig.
    Jeg har kikket rundt i bloggen din, og jeg må si at du har laget mange nydelige små barneplagg! Og så har du så fin babydukke å prøve på!
    Jeg håper du har mange gode dager med sykdommen din, og at du kommer deg litt ut! Men du hadde jo fått i stand en flott sitteplass ute!Q
    Klem fra Nord-Troms!

    SvarSlett
  6. Endelig kom jeg igjennom til deg! Sliter med et ustabilt nettverk her ute i villmarken!
    For en nydelig sittekrok, her kan du virkelig kose deg! Håper du er såpass frisk at du kan glede deg over sommereren og lade batteriene til vinteren! Klem fra bestemor!!

    SvarSlett
  7. Å såååå koselig!!!!!
    Du, jeg er innom for å høre hvilken kategori du vil under på Bloggedamer40+?
    God helg, klem, M

    SvarSlett